Proszę o pomoc...
Dziś znalazłam w skrzynce pismo z urzędu informujące o błędzie w zeznaniu za rok 2023. Okazuje się że odliczyłam ulgę na dziecko, a ulga ta mi nie przysługiwała bo był przekroczony próg podatkowy (oczywiście nie zdawałam sobie z tego sprawy, zrobiłam to nieumyślnie, nie sprawdziłam dochodów męża).
Pismo z datą 2 grudzień, pisze że mam 7 dni na złożenie korekty/wyjaśnień.
W poniedziałek będę dzwonić na infolinie oraz umówie się do urzędu...
Czy powinnam złożyć korekte elektronicznie i jak to zrobić?
Czy napisać jakieś pismo, jak to sformułować, czy jest jakiś wzór?
Wiem że muszę oddać pieniądze, ale czy ktoś się orientuje jakie to mogą być odsetki?
Proszę o wszelkie porady, bo jestem bardzo zestresowana.
Z góry dziękuje za pomoc.
Dziś znalazłam w skrzynce pismo z urzędu informujące o błędzie w zeznaniu za rok 2023. Okazuje się że odliczyłam ulgę na dziecko, a ulga ta mi nie przysługiwała bo był przekroczony próg podatkowy (oczywiście nie zdawałam sobie z tego sprawy, zrobiłam to nieumyślnie, nie sprawdziłam dochodów męża).
Pismo z datą 2 grudzień, pisze że mam 7 dni na złożenie korekty/wyjaśnień.
W poniedziałek będę dzwonić na infolinie oraz umówie się do urzędu...
Czy powinnam złożyć korekte elektronicznie i jak to zrobić?
Czy napisać jakieś pismo, jak to sformułować, czy jest jakiś wzór?
Wiem że muszę oddać pieniądze, ale czy ktoś się orientuje jakie to mogą być odsetki?
Proszę o wszelkie porady, bo jestem bardzo zestresowana.
Z góry dziękuje za pomoc.